STARLINES® , 16 – 22 septembrie 2017, Bran, Brașov

Condiţii de participare:

absolvirea programelor Gateway Voyage®, Lifeline® sau Guidelines®, și Explorare 27®

Starlines

este programul absolvenţilor Exploration 27, care sunt animaţi de pasiunea explorării şi auto-descoperirii, de o sete de cunoaştere fără margini şi de o eternă iubire şi respect pentru Forţa Vieţii în toate formele sale de expresie. Dacă eşti un spirit aventuros, plin de curiozitate, Starlines este programul cel mai potrivit pentru tine. Ia cu tine simţul aventurii şi orice alte materiale pe care le ai despre universul fizic (hărţii sau diagrame ale cosmosului, cărţi, etc) pe care ai dori să le ai îndemână.

De-a lungul istoriei, oamenii au privit către stele pentru a-L cunoaşte pe Dumnezeu, şi pe ei înşişi… Cunoştinţele noastre despre cer și universul fizic s-au îmbogățit mult în ultimii ani. În 1923, cuvintele „Univers” şi „galaxie” erau sinonime. În ultimii ani, datorită uimitoarelor telescoape spațiale, am avut capacitatea de a „vedea” mai multe galaxii decât ne-am fi putut imagina. Oamenii noştri de știință estimează acum că „universul” nostru conține sute de miliarde de galaxii, cele mai multe cu sute de miliarde de stele.
A reflecta la dimensiunea, compoziţia, energia, mişcarea şi tiparele de creaţie din universul nostru fizic, reprezintă, de fapt, expansiunea conştiinţei. Și totuși, fiecare nouă descoperire ridică mai multe întrebări şi stârnește și mai mult curiozitatea. Care sunt relațiile dintre conștientizare, fiinţare și exprimare în materie fizică și cum ne armonizăm cu aceste tipare cosmice? Care este interacțiunea dintre conștiință și forma sa manifestă?

Folosind Focus™ 34/35 ca pe o pistă de lansare, vom explora misterul și măreția sistemelor de energie de-a lungul Căii Lactee și dincolo de acestea… deplasându-ne treptat în noi stări de conștiință, fiinţare, și percepție până în Focus™ 49. Ajutaţi de sute de imagini de la telescoape spațiale și de sunetele transmise de radiațiile diverselor corpuri cereşti – Muzica a Sferelor reală – vom călători împreună către frontiere inter-dimensionale … căutând, întrebând, observând… și trezind în noi amintirile despre trecutul şi viitorul acestor îndepărtate sisteme de energie, recuperând, astfel, tot mai mult din Sinele nostru Total.
Vom explora o şi mai amplă conştientizare al „Eu-Acolo”, al clusterului „Eu-Acolo” şi a conexiunilor cu alte clustere „Eu-Acolo”… experimentând iubirea, bucuria şi libertate întregirii, forţa misiunii noastre şi pacea transcendentală a Planului Perfect.

În călătoria noastră de explorare vom deschide şi consolida căile pentru următorii exploratori şi vom extinde conexiunile dintre iubita noastră planetă Gaia şi sursele de energie care o hrănesc şi o sprijină în evoluţia ei. Ca reprezentanți ai planetei Pământ vom traversa timpul şi spaţiul, ca o delegaţie a conştiinţei umane, şi vom fi iniţiaţi în noile noastre roluri de ”Ambasadori Galactici”. Astfel, la întoarcere, având o „nouă perspectivă ” și o nouă energie, vom aduce pe Pământ tipare de creaţie, percepţie cât şi o nouă viziune care va permite umanităţii şi tuturor fiinţelor pământene să se acordeze mai uşor la esenţa vieţii. Pe parcursul călătoriei noastre vom explora găurile negre / porţile stelare ale Centrului Galactic, înţelegând potenţialul lor de a ne ajuta în accelerarea transformării noastre, la „viteza warp”.

O echipă experimentată de facilitatori, formată din Franceen King si Andrea Berger din Statele Unite, asistate de Ritta Nicoară, va fi disponibilă pe parcursul întregului program.
Ele vor acorda o atenţie sporită participanţilor şi proceselor prin care trec aceştia, pe măsură ce diferite combinaţii de frecvenţe Hemi-Sync® vor fi folosite pentru a ghida călătorii în explorarea progresivă a stărilor superioare de conştiinţă extinsă.

Franceen King, doctor în psihologie, facilitator senior al Institutului Monroe, a dezvoltat acest program încurajată şi ajutată de ghidarea ei interioară, având la bază experienţa de o viaţă în explorarea conștiinței și cercetările contemporane în domeniul astronomiei, astrofizici, arheologiei, şi a misterelor antice.

Andrea Berger, co-facilitator, a participat la multe programe rezidenţiale TMI şi a devenit trainer TMI acreditat în 2009. Andrea face parte din Board of Advisors al Institutului Monroe și este membră a Diviziei Profesionale TMI.

Ce spun participanţii despre acest program:

„Pe tot parcursul programului STARLINES, dezvoltarea mea spirituală a fost exponenţială deoarece am experimentat personal conștiința cosmică identificându-mă cu galaxia noastră şi cu universurile de dincolo de ea. Am luat legătura cu Eu-Acolo şi clusterul Eu-Acolo şi conştiinţa mea a fost deschisă către tot ce era esenţial pentru mine. Am avut impresia că planetele și galaxiile şi-au împletit cu bucurie energiile lor cu ale noastre într-un „dans cosmic”. Suntem ca albinele, „polenizatori” cheie în evoluția universului nostru. Datorită programelor TMI am luat decizia de a aprofunda studiul științelor trans-personale şi astfel să-mi continui pregătirea formală în domeniul conştiinţei ”

Numărul participaţiilor este limitat la maxim 24 de persoane.
Cei care doresc să participe la acest program se pot înscrie la:
Ritta Nicoară
mail: rittanicoara@yahoo.com, tel: 0744 – 11.84.76

← Înapoi
Suntem parte a organizaţiei mondiale The Monroe Institute (TMI), fondată de Bob Monroe în SUA, la începutul anilor '70.
Robert Monroe a fost unul dintre cei mai faimoşi cercetători şi exploratori contemporani ai conştiinţei umane. Mesajul cel mai important pe care Bob Monroe l-a adus cu el din explorările sale îndepărtate este cuprinsă în Afirmaţia Gateway, care începe cu:

"Sunt mai mult decât corpul meu fizic. Fiindcă sunt mai mult decât materie fizică pot să percep ceea ce este dincolo de tărâmul lumii fizice"

El a lăsat ca moştenire umanităţii un sistem de dezvoltare a conştiinţei, extrem de comprehensibil, bazată pe tehnologia Hemi-Sync®, prin care oricine poate explora tărâmurile necunoscute ale conştiinţei, dincolo limitările spaţiului şi timpului.
Află mai multe